بسته بندی اثاثیه

با قیمت بسیار بالایی که لوازم خانگی دارند، بسته بندی آنها در زمان اسباب کشی و حمل لوازم تا مقصد جدید، چالشی بزرگ برای مستاجرین عزیز است اما خوشبختانه با استفاده از خدمات بسته بندی و اسباب کشی که اتوبارها ارائه می‌دهند، جابجایی برای مستاجرین راحت‌تر شده است. شما نه تنها می‌توانید برای حمل لوازم از مبدا تا مقصد از اتوبار کرج کمک بگیرید، بلکه اتوبار کرج در زمان بسته بندی کردن لوازم نیز به شما کمک خواهد کرد می‌توانید بدون آنکه خودتان را درگیر بسته بندی کردن لوازم کنید و بدون نیاز به مرخصی گرفتن از محل کار، با اتوبار کرج تماس بگیرید و درخواست کنید که تیم بسته بندی اثاثیه را به محل شما اعزام نماید. برای بسته بندی اثاثیه خانه شما، نکات ایمنی رعایت می‌شوند و با استفاده از کارتن‌های چند لایه، پلاستیک‌های ضد ضربه و سلفون‌های رولی، بسته بندی کاملا اصولی و ایمن انجام خواهد شد. برای استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه در اتوبار کرج، با ما در ادامه همراه باشید.

خدمات بسته بندی اثاثیه در اتوبار کرج

بسته بندی کردن اثاثیه می‌تواند چند روز از شما وقت بگیرد و شاید هم به دلیل وقت نداشتن یا بلد نبودن نحوه بسته بندی، لوازم را نتوانید به شکل ایمن و اصولی بسته بندی کنید. اتوبار کرج برای آسان‌تر شدن کار شما در زمان اسباب کشی، خدمات بسته بندی اثاثیه را ارائه می‌دهد. می‌توانید با استفاده از این خدمات، لوازم خانه یا اداری را به سرعت بسته بندی کرده و هر چه سریع‌تر به محل جدید نقل مکان کنید.

در پکیج صفر تا صد اسباب کشی که توسط اتوبار کرج ارائه می‌شود، تمام کارهای بسته بندی اعم از بسته بندی لوازم بزرگ، مبلمان، ظروف شکستنی، سرویس خواب، لوازم انباری و… انجام می‌گیرد و برای این منظور از تجهیزاتی مانند کارتن‌های چند لایه، پلاستیک‌های ضدضربه و سلفون‌های رولی استفاده می‌شود. شما می‌توانید چند روز مانده به موعد اسباب کشی، با تیم بسته بندی اتوبار کرج هماهنگ کنید تا به محل شما بیایند و کار چند روزه را در در عرض چند ساعت انجام دهند.

لوازم مورد استفاده اتوبار کرج برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداری

نیروهای کاربلد اتوبار کرج برای بسته بندی لوازم منزل یا اداری شما، تمام تجهیزاتی که نیاز است را به همراه خواهند داشت. تیم بسته بندی این شرکت، ساعت‌ها آموزش گذرانده است و نحوه درست انجام بسته بندی لوازم کوچک و بزرگ را به خوبی بلد هستند. تجهیزاتی که توسط نیروی بسته بندی استفاده می‌شوند، عبارتند از:

فوم‌های ضربه‌گیر

از لوازم بسیار مهم برای بسته بندی اسباب منزل و اداری، فوم‌های ضربه‌گیر هستند که در عرض‌های مختلف موجود هستند. از فوم‌های ضربه‌گیر برای اکثر وسایل استفاده می‌شود اما استفاده از آنها برای بسته بندی کردن مبلمان، یخچال، میز تلویزیون، کنسول، سرویس خواب، میز کامپیوتر، میز ناهارخوری، آیینه، صندلی‌ها و… ضروری است. با استفاده از فوم ضربه‌گیر، لوازم در برابر شکستگی، خط و خش ایمن شده و سالم به مقصد می‌رسند همچنین فوم از نفوذ آب به داخل لوازم نیز جلوگیری می‌کند.

کارتن بسته بندی اسباب کشی

کارتن‌های بسته بندی که اتوبار کرج در اختیار تیم بسته بندی قرار می‌دهد، از نوع چند لایه بوده و بسیار محکم هستند. این کارتن‌ها در ابعاد مختلف موجود هستند تا بتوان برای بسته بندی لوازم سایز کوچک و بزرگ از آنها استفاده کرد. بعضی از کارتن‌های بسته بندی هم مخصوص پک کردن لباس‌ها هستند. با استفاده از این کارتن‌ها، لباس های شما کثیف و چروک نمی‌شوند و بعد از سکونت در خانه جدید، مجبور به شستن حجم زیادی از لباس‌ها نخواهید بود.

ساک‌های مخصوص حمل اثاثیه منزل

از ساک‌های مخصوص حمل اثاثیه منزل نیز استفاده می‌شود. این ساک‌ها، ابعاد بزرگی دارند تا مناسب حمل رخت و حتی قالیچه باشند. مزیتی که ساک‌ها دارند، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار است همچنین حمل آنها به راحتی است و مانع از آسیب دیدن وسایل می‌شوند.

انواع سلفون‌ها

برای بسته بندی کردن لوازم خانه یا اداری شما از انواع سلفون‌ها نیز استفاده می‌شود. سلفون برای بسته بندی کردن وسایلی مثل ظروف، تابلوها، وسایل دکوری، قاب عکس و… به کار گرفته می‌شود تا گرد و خاک نگیرند.

بسته بندی لوازم خانه

 

نحوه کار تیم بسته بندی اتوبار کرج

برای ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه در اتوبار کرج تمام نکات ایمنی رعایت می‌شوند تا لوازم با صحت کامل به مقصد برسند البته با توجه به بیمه نامه‌ای که اتوبار کرج ارائه می‌کند، اگر هم لوازم شما در حین بسته بندی و انتقال به مقصد دچار آسیب شوند، می‌توانید با استفاده از بیمه برای گرفتن خسارت اقدام کنید. شیوه کار تیم بسته بندی به صورت زیر است:

  • بسته بندی از لوازمی شروع می‌شود که استفاده کمتری دارند مانند وسایل ورزشی و… با بسته بندی شدن این لوازم، حجم زیادی از اثاثیه منزل پک می‌شوند و جای اضافی در فضای شلوغ خانه نمی‌گیرند.
  • بعد از بسته بندی کردن هر کدام از لوازم، با استفاده از ماژیک یا برچسب، محتویات داخل آن نوشته می‌شود تا در زمان چیدن وسایل، وقت زیادی صرف پیدا کردن لوازم نکنید.
  • جای خالی کارتن‌ها با استفاده از فوم‌های ضربه‌گیر پر می‌شود تا در حین حمل و نقل، لوازم برخوردی به هم نداشته باشند و یا کارتن‌ها له نشوند.
  • وسایل سنگین در کف کارتن قرار می‌گیرند و وسایل سبک‌تر بر روی آنها قرار داده می‌شوند.
  • لوازم شیشه‌ای و سرامیکی با بسته‌های حباب دار، بسته بندی می‌شوند.
  • کارتن‌ها به درستی و با دقت چسب زده می‌شوند تا در حین حمل و نقل، باز نشوند.
  • بر روی کارتن‌های حاوی لوازم شکستنی، عبارت شکستنی نوشته می‌شود.
  • برای بسته بندی یخچال ساید بای ساید، محتویات داخل آن خالی می‌شوند و کلیه قطعات متحرک هم برداشته می‌شوند. همچنین درب یخچال و فریزر چسب زده می‌شود تا در حال جابجایی باز نشود.
  • دور یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم با استفاده از بابل رپ، ضدضربه خواهد شد تا آسیب نبینند.

تعرفه و قیمت خدمات بسته بندی اثاثیه در اتوبار کرج

تعرفه خدمات بسته بندی اثاثیه در اتوبار کرج بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تعداد کارگران مورد نیاز، لوازم بسته بندی مورد استفاده، کیفیت و نوع کارتن‌های مورد استفاده و… همچنین حجم وسایل و نوع آنها از نظر لوازم منزل یا اداری، در تعیین هزینه بسته بندی موثر است. لطفا برای استعلام هزینه خدمات بسته بندی اثاثیه، با اتوبار کرج تماس بگیرید تا کارشناسان شما را بهتر راهنمایی کنند. سپس اگر تمایل به استفاده از خدمات را دارید، می‌توانید با کارشناس تماس بگیرید و  هماهنگ کنید تا در روز و ساعتی که نیاز است، تیم بسته بندی به محل شما بیاید.

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *